Що робити, якщо в “Резерв+” пише статус “не на обліку”

Зміст

Бувають випадки, коли після перевірки статусу в мобільному застосунку “Резерв+”  чоловіки помічають запис “не на обліку” або “знятий з обліку”. Через це виникає багато питань, основні з яких розберемо в цій статті.

Що робити, якщо в “Резерв+” “не на обліку”?

“Резерв+” це мобільна програма від Міністерства Оборони України, яку створено для використання громадянами, що підлягають військовому обліку. На цій платформі відображається інформація, яка є в Єдиному державному реєстрі військовозобов’язаних, призовників та резервістів. Всі дані формуються в електронний військово-обліковий документ, який можна зчитати та перевірити.

Так, у мобільному застосунку відображається поточний статус особи: перебування на обліку, знятий або виключений з обліку. Якщо військовозобов’язаний не перебував на обліку, то у застосунку в статусі буде позначка “не на обліку”. Якщо було виключення з обліку за станом здоров’я, відповідно статус буде “виключений з обліку”.

Ті призовники, яких було знято, в статусі відповідна позначка.

Причини, чому в “Резерв +” пише “не на обліку”

Статус “не на обліку” може з’явитися в застосунку через такі причини:

  1. В особи ніколи не було військового квитка.
  2. Призовник досяг 25-річного віку, проте не став на облік.
  3. Переїзд на нове місце проживання, не зняття з обліку в колишньому ТЦК та не постановка на новий облік.
  4. При внесенні даних в реєстр “Оберіг” сталася помилка.
  5. Несвоєчасне оновлення даних.
  6. Технічний збій в системі чи додатку.
  7. Відсутність оновленого військово-облікового документа, що відповідає віку.

Категорія обліку – “не на обліку” може свідчити, що не були оновлені особисті дані.

Можливо, людину просто виключили з обліку через стан здоров’я, а це не відображається в електронному військовому квитку. В цьому випадку статус буде “виключений з обліку”.

Що ж робити, якщо статус досі “не на обліку”? Варто перевірити паперовий військово-обліковий документ. Якщо він є, перевірте, чи є в ньому відповідні відмітки про облік.

За можливості відвідайте ТЦК, можливо статус "не на обліку" в "Резерв+" потребує уточнення даних. Ймовірно, потрібно заново внести особисту інформацію в базу даних або оновити її. В центрі комплектування порадять, що краще зробити в даній ситуації.

Що робити, якщо в “Резерві +” “на обліку”?

Якщо ви побачили в мобільному застосунку “Резерв+” статус “на обліку”, що це означає? Зазвичай, це нормальний стан. Якщо ви оновили дані, і він з’явився, тоді все вірно. Це означає, що дані успішно внесені до реєстру. Щоб перевірити це, перезавантажте програму та зайдіть знову.

Якщо ж ви зняті з обліку, а статус не змінився, тоді варто звернутися до ТЦК, щоб уточнити дані та виправити це.
Коли категорія “на обліку” з’явилася помилково, також варто звернутися до ТЦК. Для цього візьміть з собою особисті документи, а також підставу для зміни статусу, якщо необхідно.

Часто “Резерв+” відображає статус “не на обліку” для чоловіків за кордоном. Основна причина цього – ви виїхали з України та не стали на облік в ТЦК.

В будь-якому випадку, зверніться до відповідної установи, якщо виявили певні неточності щодо категорії військовозобов’язаної особи. Як і будь-яка програма, “Резерв+” може відображати помилки чи просто тимчасово працювати некоректно.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *