Бувають випадки, коли після перевірки статусу в мобільному застосунку “Резерв+” чоловіки помічають запис “не на обліку” або “знятий з обліку”. Через це виникає багато питань, основні з яких розберемо в цій статті.

Що робити, якщо в “Резерв+” “не на обліку”?
“Резерв+” це мобільна програма від Міністерства Оборони України, яку створено для використання громадянами, що підлягають військовому обліку. На цій платформі відображається інформація, яка є в Єдиному державному реєстрі військовозобов’язаних, призовників та резервістів. Всі дані формуються в електронний військово-обліковий документ, який можна зчитати та перевірити.
Так, у мобільному застосунку відображається поточний статус особи: перебування на обліку, знятий або виключений з обліку. Якщо військовозобов’язаний не перебував на обліку, то у застосунку в статусі буде позначка “не на обліку”. Якщо було виключення з обліку за станом здоров’я, відповідно статус буде “виключений з обліку”.
Ті призовники, яких було знято, в статусі відповідна позначка.
Причини, чому в “Резерв +” пише “не на обліку”
Статус “не на обліку” може з’явитися в застосунку через такі причини:
- В особи ніколи не було військового квитка.
- Призовник досяг 25-річного віку, проте не став на облік.
- Переїзд на нове місце проживання, не зняття з обліку в колишньому ТЦК та не постановка на новий облік.
- При внесенні даних в реєстр “Оберіг” сталася помилка.
- Несвоєчасне оновлення даних.
- Технічний збій в системі чи додатку.
- Відсутність оновленого військово-облікового документа, що відповідає віку.
Категорія обліку – “не на обліку” може свідчити, що не були оновлені особисті дані.
Можливо, людину просто виключили з обліку через стан здоров’я, а це не відображається в електронному військовому квитку. В цьому випадку статус буде “виключений з обліку”.
Що ж робити, якщо статус досі “не на обліку”? Варто перевірити паперовий військово-обліковий документ. Якщо він є, перевірте, чи є в ньому відповідні відмітки про облік.
За можливості відвідайте ТЦК, можливо статус "не на обліку" в "Резерв+" потребує уточнення даних. Ймовірно, потрібно заново внести особисту інформацію в базу даних або оновити її. В центрі комплектування порадять, що краще зробити в даній ситуації.

Що робити, якщо в “Резерві +” “на обліку”?
Якщо ви побачили в мобільному застосунку “Резерв+” статус “на обліку”, що це означає? Зазвичай, це нормальний стан. Якщо ви оновили дані, і він з’явився, тоді все вірно. Це означає, що дані успішно внесені до реєстру. Щоб перевірити це, перезавантажте програму та зайдіть знову.
Якщо ж ви зняті з обліку, а статус не змінився, тоді варто звернутися до ТЦК, щоб уточнити дані та виправити це.
Коли категорія “на обліку” з’явилася помилково, також варто звернутися до ТЦК. Для цього візьміть з собою особисті документи, а також підставу для зміни статусу, якщо необхідно.
Часто “Резерв+” відображає статус “не на обліку” для чоловіків за кордоном. Основна причина цього – ви виїхали з України та не стали на облік в ТЦК.
В будь-якому випадку, зверніться до відповідної установи, якщо виявили певні неточності щодо категорії військовозобов’язаної особи. Як і будь-яка програма, “Резерв+” може відображати помилки чи просто тимчасово працювати некоректно.
